Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lite omständigt

Det blev en jobbsökardag idag. Skrev ut några ansökningar igår, men färgen har nästant tagit slut så bilden blev inget bra. Så jag for hem till mamma och pappa idag för att skriva ut där istället. Och då tog deras svarta bläck slut... Fick ut två bra sidor, men upptäckte att jag hade glömt ändra en grej i meritförteckningen så jag fick skriva ut den igen och det blev näst intill oläsligt. Det var ju typiskt. Vi for iväg och köpte nytt bläck och kunde sen skriva ut allt igen. Passade på att färga om håret efter lunchen och sen fick mamma agera chaufför åt mig och skjutsa mig runt så att jag kunde söka de jobb jag hade tänkt. "Vi har ingenting just nu, men det kan ju dyka upp senare. Du kan ju höra av dig". Sökte fyra jobb idag, och ett igår. Vi får väl se hur det går med det. Förmodligen går det inte alls, men då har jag i alla fall sökt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0