Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lite nytt

Så roligt... Skulle posta inlägget och så försvann det. Får väl skriva det igen då....

Träffade en kompis idag som jag inte sett på länge. Vi var och fikade och det kändes som att hela stan skulle fika då. Vi gick en snabbsväng på stan och kom tillbaka lite senare och då var det flera som gick istället.
Drack den där varma chokladen som är så god. Marsmallowsen var slut så jag fick nöja mig med grädde istället, men det var jättegott ändå :)

Var och såg National Treasure 2 - Hemligheternas bok ikväll. Den var jättebra. Ska se den igen, kanske med älsklingen. Han är borta i heglen och jag saknar honom. Men som tur är kommer han hem igen imorgon. Har pratat med honom på msn ikväll, det var kul. Det var jättelänge sen vi kunde göra det :)

                                  

Nu fick jag in bilden, skulle ha lagt upp den igår, men det var nåt tekniskt fel då. Så där ser den i alla fall ut, koftan jag stickat. Det saknas ju en dragkedja som sagt, men jag ska sätta dit den snart. Har börjar sticka på en liten halsduk också bara för att ha nåt att göra. Borde kanske göra en liten mössa också, men jag har ingen aning om vad jag ska göra. Nej, nästa gång ska jag nog göra nåt åt mig själv.

Har tagit mig tid att skriva lite på min berättelse också nu när jag är ute i jobbsökarsvängen igen. Nu ska jag faktiskt försöka skriva lite varje dag, så ofta som möjligt alla fall. Skulle vara jättekul att se den som film, jag tror den skulle passa bra som det. Jag ser den ju lite som det när jag skriver också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0