Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hemtenta

Imorse åkte jag in till Umeå för att hämta min rapport. Var egentligen en ganska inödig resa, men jag gjorde den i alla fall. Hur som helst fick jag godkänt på rapporten och jag hade inte väntat mig något mer heller. Jag får aldrig mer än godkänt på mina arbeten. Men huvudsaken är ju att jag klarar mig i alla fall.

Jag började med hemtentan igår. Läste igenom alla artiklarna och det tog ju hela dagen. Hade tänkt börja skriva lite på vägen hem men batteriet till laptopen tog slut just som jag slagit på den så jag sov istället. Efter lunchen och en god glass så var jag redo för att börja skriva. Så jag satte igång tillsammans med lite choklad och jag har antecknat hur mycket som helst. Vi ska skriva 3-4 sidor och jag skulle kunna göra en hel uppsats av det här. Jag har hittat så mycket informations som jag vill ha med, men nu måste jag sitta och gallra bort massa och jag vet inte riktigt vad jag ska ta bort och vad jag ska ha kvar. Jag har suttit med det här hela dagen och är helt slut i huvudet, men jag vill ändå inte riktigt släppa det. Jag kommer att ha lite panik imorgon när jag ska fortsätta med det här för jag kommer inte veta vad jag ska göra. Och det är bara del 1 av uppgiften. Vi ska göra en liten diskussion också. Jag kommer aldrig att klara det.... Känner redan pressen på mig att hinna klart i tid. Jag får väl höra om jag kan få lämna in det på lördag istället för imorgon afton. Jag får ju se hur det går imorgon, men jag tror inte att det kommer att gå så bra. Jag hoppas ju att det löser sig och att jag inte stressar upp mig allt för mycket för då låser det sig bara och jag är ju expert på att göra så.
Men nu ska jag i alla fail inte sitta mer det där  mer ikväll och jag ska försöka att inte tänka nåt mer på det förrän imorgon. Borde kanske försöka komma på nåt att äta till middag istället.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0