Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Idol och Stjärnor på is

Hur röstar folk? Jag är inte ensam om att inte förstå hur det kunde gå som det gjorde under Idols kvalvecka. Linda och Sepideh var bäst och så hänger de båda två löst och Linda åker hem. Linda hann bli min favorit, men nu får jag ju inte se mer av henne. Sen hängde ju även Robin E och Jenny löst och så fick hon åka hem, fast både Lars och Jesper var mycket sämre än henne. Lars tycker jag inte alls passar i programmet men tydligen finns det folk som gör det. Jesper har blivit lite bättre. Han var mycket bättre i slutet av veckan än vad han var i början,men han håller sig ändå inte på samma nivå som de andra. Men han kanske blir en sån där som folk röstar på bara för att juryn klagar på honom. Som med den där killen från Piteå för nåt år sen som fick röster bara för att, och så förra året med Andreas. Men det var i alla fall rätt att Elias åkte ut, det tyckte jag var bra. Han liknar Kevin Bacon tyckte jag. Hade varit ganska kul om han skulle ha sjungit "Footloose" istället. :)
Nu hejar jag nog på Alice. Och Loulou, hon gillar jag. Visst, hon är storlek stor men hon verkar så härlig och sjunger väldigt bra, så jag hoppas att det går bra för henne.

Igår såg vi Stjärnor på is.. Jag tycker det var ganska bra, och det var kul att Markus Fagervall fick så mycket poäng. Jag hejar på honom tror jag. Men jag vet faktiskt inte om jag kommer se så mycket på det programmet. Jag klarar inte av programledarna. Men jag stod ju ut när de ledde Idol förra året så jag kanske kan göra det igen. De var i alla fall jätteduktiga de som tävlade. Vissa var väl bättre än andra, men det är nog inte så lätt att lära sig sånt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0