Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Super Monkey Ball

Vi spelade Super Monkey Ball ikväll och jag blir lika småirriterad som vanligt när vi spelar tv-spel för jag förlorar alltid. Vi spelade först ett båt-spel men då fungerade inte hans kontroll ordentligt så han kunde inte styra av nån anledning. Sen provade vi ett baseballspel. Det var jättekul men lite svårt. Jag ledde  med några poäng och det tyckte inte han om, då ville han inte spela mer för det va inget roligt. Men jag sa att det inte skulle vara så länge för han vinner ju alltid.  Och så blev det den här gången också. Han fick poäng efter poäng och vann med 14 poäng. Då var det jag som inte tyckte att det bvar nåt roligt längre. När det går bra för en, då tycker man att det är roligt och när det går dåligt så tycker man att det är tråkigt. Jag sa att jag skulle sitta och spela hela dagarna medan han är på jobbet, men det vet jag att jag inte kommer göra. Sa samma sak om Soul Calibur II men jag har inte spelat det en enda gång sen vi spelade sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0