Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inlämnad

Nu har jag gjort den hemska inlämningen av den hemska rapporten. Kollade igenom rapporten femtioelva gånger, kollade så att alla dokument kom med i mailet och sen skyndade jag mig att trycka på "send". Nu är jag av med den. Känns ganska bra ändå. Har nog inte klarat uppgiften helt och hållet men jag har gjort så bra jag kan i alla fall. Nu är det bara att glömma det här ett tag och sen vänta på kompletteringen som jag är säker på att jag kommer att få. Men hellre det än IG i alla fall. Är så härligt att allt det här är bortgjort nu i alla fall!

Kommentarer
Postat av: "S"

Du kommer at klara den galant ska du se. :)

2009-04-06 @ 10:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0