Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Påsken

Trots allt plugg och gnäll över det har det ändå varit en ganska trevlig påsk. Har hunnit umgås lite med både min och K:s familj, gått långa promenader och ätit god mat. Vi grillade för första gången i år och det var så gott! Vill grilla igen. Vi fick en grill i höstas men den ligger fortfarande i kartongen. Vi får nog ta och plocka fram den efter flytten och grilla lite själva.
Det har varit jättehärligt väder i helgen och nu börjar det kännas som vår igen. Vi gick långa promenader med K:s släkt och det var jättehärligt, men det är svårt att hålla ihop alla när man är så många. :)
I går hjälpte jag syrran lite med att lämna ut lappar och på ett av ställena fick hon en kund på en gång :) Det var mycket hästar där så jag hoppas att det är fler som är intresserade.
Nu när påsken är över är det bara att fortsätta med pluggandet, inte för att jag direkt tog nån paus från det men ändå, och försöka pussla in flytten nånstans. I helgen flyttar vi ju tillbaka till Skellefteå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0