Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bolt

Jag och syrran hyrde den i tisdags och den var bättre än jag trodde att den skulle vara. Och riktigt rolig. Tyvärr kunde vi bara se ungefär halva filmen, för dvdn lever ju som sagt ett eget liv och gör som den vill. Filmen började hoppa så mycket så det gick inte att se den. Pappa tyckte det var konstigt för de har inga problem när de ska se film, och det tycker jag är konstigt för vi har alltid problem.
Hur som helst så bestämde vi oss för att se den här istället och såg den igår igen. Vi såg den från början och K var också med. Han tyckte också att den var riktigt bra. Hamstern Roffe var ju bäst i hela filmen, och det var nästan alltid han som fick en att skratta. Han var ju helt underbar.
Filmen var både bra, spännnande och rolig, och tror nästan att jag skulle vilja ha den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0