Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dansmatta

Jag fick en dansmatta av K i födelsedagspresent och syrran var här ikväll och hjälpte oss att inviga den. K sa först att han inte skulle prova, men tittade på när syrran spelade och tyckte det såg kul ut. Så han provade och tyckte att det var riktigt kul :) Jag provade också men det var mest syrran som spelade.
Det var inte alls så lätt, men det gick bättre och bättre för dem ju fler omgångar de gjorde. Det tog ett litet tag att komma på hur man skulle göra, bara det att ta lagom stora steg var ju inte det lättaste. Nu vet jag i alla fall vad jag ska syssla med när jag vill komma form igen i vinter/till våren. :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, dansmattan var riktigt kul :) Får komma och ockupera den lite mer nån fler gång :)



Jag saknar han alltid.

2009-08-31 @ 12:06:38
URL: http://wicins.blogg.se/
Postat av: Mochride

Ja, det tycker jag :)

2009-09-01 @ 15:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0