Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Midnight Bayou

Eftersom datahelvetet bara jävlas hela tiden (har försökt hela kvällen med att få igång den, och det har verkligen inte gått bra) så blir det inte att skriva om det jag hade tänkt idag. Får ta det imorgon istället.
Har just sett Midnight Bayou och den var riktigt spännande. Jag har ju som sagt inte läst boken så jag har inget att jämföra med, men jag tyckte att den här filmen var bättre än den förra. Hade jag läst boken hade jag kanske tyckt annorlunda. Jag har ingen aning om vad i handlingen som inte kommit med eller vad som har ändrats, men jag tycker ändå att det blev en riktigt bra film. Den var spännande och bra hela tiden, och jag satt inte störde mig på saker som hade ändrats, men det är ju också för att jag inte visste om dem. Det här är nog den film som jag tycker bäst om hittills.
Det är två kvar men jag minns inte vilka det var. Jag hoppas i alla fall att de är bra.
Blev ju tyvärr lite besviken på På slaget tolv eftersom de hade ändrat så pass mycket på den. Kanske ska man inte ha läst böckerna innan. Fast då har man kanske suttit och irriterat sig på olika saker i efterhand istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0