Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kär igen

Jag känner mig nästan lite nykär. Vet inte var det kommer ifrån men härligt är det i alla fall. Kanske är det M som är förklaringen, hon har ju helt klart fört oss närmare varandra. Det är en väldigt trevlig känsla i alla fall oavsett vad som är orsaken. Känns som att jag ser honom med lite nya ögon, ungefär så där som jag gjorde i början av vårt förhållande då allt var nytt och spännande. Kärleken växer för varje dag som går och den blir bara starkare och starkare. Jag har verkligen hittat rätt i honom. det finns ingen som han.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Svar: tror du? :) jo, det är lockande, men får se om jag vågar när jag väl sitter i frisörsstolen ;p

2009-12-28 @ 22:27:46
URL: http://cinthio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0