Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Men snälla!

Tycker väldigt synd om Erik Grönwall just nu. Har just läst ett blogginlägg som handlar om hur pinsam hans flickvän var som stod med honom på scenen när han hade vunnit Idol. Och det finns visst grupper på Facebook som är mot henne också. Jag fattar inte att folk orkar engagera sig så mycket, har de inga liv?
Jag fattar inte vad som var så pinsamt. Det är väl klart att hon ville vara där och fira med sin pojkvän när han just hade vunnit Idol. Och hade han inte velat ha henne där hade hon inte varit det heller.
Jag undrar hur det känns för honom nu när folk som påstår sig vara hans fans mobbar hans flickvän för en sån där grej. Om nåt är pinsamt så är det ju att de  håller på så där. Väx upp!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Turligt nog är det inte alla människor i Sverige som ägnar sig åt denna otroligt sjuka mobbning. För att motverka alla facebookgrupper mot Eriks flickvän, finns det nu facebookgrupper FÖR Eriks flickvän. Tyvärr har "de goda" grupperna väldigt lite medlemmar ännu, men förhoppningsvis ger det lite stöd åt Erik + flickvän ändå.

2009-12-16 @ 16:24:29
URL: http://emeliech.wordpress.com
Postat av: beciell - Probably the best blog in the world!

Jag skrev själv ett inlägg om det där. Tycker inte alls hon var pinsam..

2009-12-16 @ 16:25:37
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0