Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Skriv då

Jag måste ta tag i mitt skrivande. Vet egentligen inte varför jag låter bli. Berättelsen har ju varit klar iu evigheter och jag har ändå bara börjat på renskrivningen. Det var jättelänge sen jag satte mig med det. Jag ska sätta mig med snart för jag vill ju få det helt färdigt nån gång. Jag har massor kvar att skriva rent. Har väl inte disciplinen för det antar jag. Jag började ganska bra, men sen glömde jag liksom bort det. 
Dikterna måste jag också komma igång med igen så att jag blir klar med min lilla samling. Jag börjar vara på dikthumör igen så förhoppningsvis lossnar det så att jag kan skriva. Har faktiskt kommit på några dikter senaste tiden, men det har varit i samband med att jag ska sova och då har jag inte orkat gå upp för att skriva ner dem, så de har jag glömt bort. Får nog lägga ett litet block bredvid sängen. Jag borde kanske ha ett i jackfickan också för promenader brukar också vara bra för diktskapandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0