Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Soul Calibur III

Vi gav oss ut i snökaoset idag för att försöka hitta fotoramar till förstoringarna vi gjort av M, men fyndade ett spel istället; Soul Calibur III. Vi hade gett upp om att hitta det, men lyckades göra det på Rusta. Vi blev ganska glada båda två och självklart var vi tvugna att provspela när vi kom hem.
Det gick inget bra för mig, det gör det aldrig när jag spelar mot K. Han spöar mig totalt i såna där spel och jag som är en ganska dålig förlorare blir ganska irriterad efter ett tag. Men ändå gillar jag såna här figthing-spel. De är ganska bra när man behöver göra av med lite aggressioner. :)
Soul Calibur II är mitt favoritspel, och jag har på känn att det här kommer bli det också. Och jag ska spela massor när K börjar plugga igen, nån gång ska jag vinna över honom.


Kommentarer
Postat av: KÄNSLOBLOGGEN - av Patrik PH Larsson

(",) GOD JUL 2009 !!



Jag hoppas att Din jul varit braig och vacker samt att Du fått många julklappar.



I KÄNSLOBLOGGEN ( http://DragonPH.blogg.se ) så skriver jag om hur det är att vara ensam på julen. Jag har varit ensam de senaste 15 åren med bara två undantag. Det finns många ensamma människor därute och jag tillägnar detta års Julaftonsinlägg till dessa personer. (precis som jag gjorde även förra året)



Adda gärna min blogg på BlogLovin' om du finner den intressant. :o)



//Kramar från Patrik "PH" Larsson.

2009-12-24 @ 22:47:19
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0