Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fyra nya

Läste på Nora Roberts hemsida att det kommer fyra nya filmer av hennes böcker. De är Northern Lights (Flammande skyar), High Noon (På slaget tolv), Midnight Bayou och Tribute (Begravt i glömska). De två senaste har jag inte läst och Midnight Bayou har jag inten aning om vad den heter på svenska, men jag känner igen titeln.  Om nån vet får ni gärna säga det. 
Några böcker som jag väldigt gärna vill se som filmer är Ädelstens-serien och Nyckel-serien.
Har ca 25 böcker med henne, men några av dem är hennes Harlequin-romaner och de har jag faktiskt inte läst. Har  ju nyligen köpt två gamla böcker av henne, Hotfullt paradis och Sanna lögner. Båda två på Kupan för en tia.  Både Kupan och Myrorna är jättebra när man vill hitta lite äldre böcker, speciellt av författare som Nora Roberts eller Sandra Brown. Jag ska fortsätta leta efter böcker där, men jag kommer ju köpa nya också eftersom jag samlar på hennes böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0