Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Härligt väder

Det har avrit jättehärligt väder både igår och idag. Solen skiner och det har bara varit några minugrader. Nu tror jag till och med att det är nån plusgrad. Det blåser lite idag men det gör inget. Det är i alla fall inte som det varit tidigare. Så har det varit antingen minus 20 nånting eller så har det varit kring 4-6 minus och mer eller mindre snöstorm. Det är jättehärligt med lite vårväder, längtar verkligen till våren.

Träffade I när jag skulle hem idag och satt och pratade med henne på bussen. Det var jättelänge sen jag pratade eller träffade henne så det var kul. Förhoppningsvis kommer jag träffa henne fler gånger eftersom hon också pluggar i Umeå nu. Och sen kanske vi kan pendla tillsammans frpn Skellefteå :) Det beror ju helt på vilka tider vi har. Vi får se ur det blir.

Det känns väldigt lockande med en lång promenad just nu, men K har just varit ut och jag känner mig inte motiverad att gå själv. Ska sitta och kika runt lite på internet istället och längta till middagen. Vi ska äta kyckling med krispigt tacotäcke. Hur lätt som helst och så gott! Receptet hittar du här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0