Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kära nummerpresentatör, kom tillbaka

Vår telefon slutade plötsligt fungera härom dan av nån anledning. Provade att byta skarvsladd och sätta dit en annan telefon men det fungerade ändå inte. Jag blev så där lagom upprörd som jag brukar bli, men lyckades till slut hitta en telefon som ville fungera. Men tyvärr så är det ingen display på den så det går inte att se vem som ringer. Och självklart var första samtalen sen jag satte in den telefonen från en telegonförsäljare. Egentligen ska inte såna kunna ringa till mig eftersom jag är registrerad hos nix eller vad det heter, men de för det ändå.
Jag svarar inte på nummer som jag inte känner igen, eller på nummer son troligtvis är från telefonförsäljare, men nu har jag ju inte så mycket att välja på. Det finns en nummerpresentatör nånstans i förådet, men jag har ingen aning om var. Har försökt leta men jag hittar den inte. Ska leta lite mer noga, men om vi inte hittar den får vi väl köpa en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0