Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mina smycken

Jag gjorde ett nytt halsband och ett par örhängen igår kväll. Blev jättenöjd, tycker nästan bäst om dem.
Fick som vanligt lite problem när jag skulle ta kort på dem eftersom min digitalkamera inte riktigt vill samarbeta med mig. Men så kom sambon på den smarta idén att jag kunde prova med webbkameran och det blev riktigt bra bilder. Så jag har tagit nya bilder på de "gamla" smyckena och lägger in dem igen också. Nu går det ju faktiskt att se hur de ser ut.



Det första smycket jag gjorde. Örhängen med ett litet hjärta.


Mitt första försök till att göra ett halsband.
Så här i efterhand så är jag nog minst nöjd med detta smycke.
Gjort på stavpärlor och små silverfärgade pärlor.



Örhänge med ett litet glashjärta i mitten.



Halsband med sötvattenspärlor, rocaille, glaspärlor,
metallpärlor och glashjärta



Gammal bild. Örhängen med sötvattenspärla och metallpärla.
Julklapp till svärmor, hon blev jätteglad :)




Halsband med små silverfärgade pärlor,
två guldfärgade pärlor och en stor vit pärla


Örhängen, vingar



Örhängen, ringar med små silverfärgade pärlor


Gammal bild som jag inte lagt in tidigare eftersom
det var en julklapp till K:s lillasyster.
Facetterade glaspärlor och blommor


Gammal bild som jag inte lagt in tidigare eftersom det var en julklapp
till min syster. Kedja med drömfångare


Mitt nyaste halsband. Kedja med metallöv, sötvattenspärla,
glaspärla, metallpärla och halvädelstenar


Mina nyaste örhängen. Sötvattenspärla, metallpärla och halvädelsten.

Kommentarer
Postat av: Pyttisens mamma

Fina smycken du har gjort!

2009-01-08 @ 22:24:05
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Jättefina smycken och fin blogg :-) Ha d så bra!!

2009-01-09 @ 11:22:35
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0