Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Prestationsångest

Har skickat in min rapport nu. Det gick ovanligt bra att trycka på skicka-knappen, brukar kunna sitta i en evighet innan jag äntligen trycker på den. Som vanligt har jag lite prestationsångest och det har blviit mer och mer de senaste dagarna. Jag har velat ändra och lägga till det jag skrivit, men samtidigt så har jag inte vetat hur jag ska göra. Jag har suttit och kollat rapporten lite grann då och då bara för att känns det som, har inte gjort så mycket de senaste dagarna. Men nu är den i alla fall inlämnad. Så nu är det bara att gruva sig inför imorgon då vi får tillbaka den och sen fortsätta gruva sig lite till inför seminariet då nån ska kommentera den.

Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

Vad skönt att ha den inlämnad! Hoppas allt går bra!

2009-01-12 @ 12:05:35
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0