Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Melodifestivalen

Det var ju den svenska finalen i lördags och det var ganska spännande. Det kunde ha slutat ganska illa men det blev okej ändå. Vi var alla lite upprörda när Snälla, snälla låg i ledningen men det varade ju som tur var inte. Jag ville ju att Måns skulle vinna och jag var säker på att han skulle göra det också. Lite snopet när han plötsligt halkade ner på en fjärde plats. Men jag är hyffsat böjd med utgången ändå. Tycker inte om opera, men det kan nog gå ganska bra med den låten ändå. Jag är bara nöjd att inte Snälla, snälla vann. Då hade jag inte kollat på Eurovision, men nu gör jag nog det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0