Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Melodifestivalen

Det var något bättre den här gången än förra helgen. Men det var ändå bara ett par låtar som jag tyckte om.
Agnes låt var okej, men jag tyckte inte att hon skulle ha gått till finalen. Gillade inte hennes kläder heller, hon kunde väl ha haft axelband i alla fall.
Starpilots var mina favoriter och jag tyckte att de skulle ha gått till finalen istället för Agnes, men nu kommer de till Andra chansen i alla fall. Hoppas de vinner där. Jag tycker att de har en bra låt som det kan gå riktigt bra för så jag hoppas att de blir dem vi skickar till Eurovision. När jag hörde deras första låt så tyckte jag att det lät som Johan Becker men de som gjorde låten hette ju Starpilots så då var det ju inte han. Men sen fick jag veta att det är han som sjunger i den gruppen så då hade jag ju rätt i alla fall :) Det är kul att han är tillbaka och gör musik igen.
En annan låt som jag gillade och som jag är förvånad över att det gick så dåligt för är Anna Sahlin och Marias låt. Den var bra och det är så synd att den inte ens gick vidare till del två. Den kunde väl åtminstone ha fått komma till Andra chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0