Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grattis Älskling!

Världens underbaraste K fyllde år igår och vi samlade våra familjer för lite födelsdagsfika hemma hos oss. Jag gjorde en sockerkaka på förmiddagen som blev riktigt bra och jag hade tur också för den räckte precis. K:s mormor hade också gjort en sockerkaka med after eight på som var jättegod. Tror jag ska fråga om receptet på den.
Han fick ett presentkort på bio av så mig så kanske kan vi gå på bio nån dag bara han och jag. Jag gjorde ett födelsedagskort åt honom också som han tyckte om. Jag tänker lägga in en bild på det sen.
Nu har han blivit 26 och snart är det min tur. Ett år mindre till 30.... Men vi är ju inte där riktigt än.
Det blev en trevlig dag i alla fall och det var kul att alla kunde komma. Vi rymdes bättre än jag hade trott och det var ju bra. Nu vet vi ju att vi kan vara flera stycken där fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0