Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 minusgrader

Jag tvärkollade på termometern innan jag och syrran gick med hundarna. !0 minusgrader kändes ju helt okej. Men när vi hade gått en liten stund konstaterade vi att det var väldigt kallt för att vara 10 minus och att jag måste ha sett fel. Och det hade jag, väldigt fel. När jag kom hem kollade jag termometern igen och den visade på 26 minus. Hur jag kunde få det till bara 10 vet jag inte, men jag kollade så snabbt så jag såg ju tydligen inte ordentligt. 26 minusgrader är jättekallt! Det är den kallaste dagen på hela vintern. Och nu när jag vet hur kallt det faktiskt är vill jag inte gärna ut igen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

oj lite skillnad på 10 och 26 minus!

2010-12-28 @ 12:00:11
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Tack så mycket :)



Det är sånt jag med skulle kunna göra... :)

2010-12-28 @ 12:06:49
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0