Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

God jul!

Har slagit in några julklappar på förmiddagen och så fort jag får lite mer tejp ska jag fortsätta. Jag har varit extremt sen med allt som handlar om julklappar i år, jag som brukar vara så tidig med det. Men jag blir färdig i tid i alla fall.
Mamma jobbar hela julhelgen så vi ska åka dit ikväll och äta julgröt och annat gott. Blir lite julklappsutdelning också. Det kommer bli jättetrevligt. Imorgon åker vill K.s pappa och hans familj för att fira jul där. Det var länge sen jag var där så det ska också bli väldigt trevligt. M har vuxit jättemycket sen de såg henne sist. Det ska bli kul. Sen blir det kanske lite firande på juldagen också tillsammans med K:s mamma och morföräldrar. Det blir ju så utspritt, men då blir det lite mer firande av det istället :)
God jul alla :)


Kommentarer
Postat av: Lola

God jul!! Hoppas ni får det hur bra som helst =0)

2010-12-23 @ 15:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0