Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sockarna

Jag rev upp det jag stickat på sockarna och bytte till en annan färg. Mamma behövde garnet för att göra klart sockarna till M och jag har hur mycket garn som helst hemma. Så nu blir det stickade sockar i en ljusblå färg. jag har suttit och stickat lite nu ikväll men har inte kommit så långt. Men det går ganska fort ändå så jag tror inte att det kommerr ta så jättelång tid att bli färdig. Men jag måste ha hjälp med hälen för det tyckte jag var väldigt svårt. Ska nästan bli kul att använda dem sen. Jag har aldrig haft stickade sockar i den färgen förut.


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Jag vill också! Så mysigt :) Hiihi

2010-12-21 @ 09:16:54
URL: http://elingabriella.blogg.se/
Postat av: sandlådemamman

Var tvungen att kolla lite vad du pysslar med för pyssel efter att du kommenterat så fint på alla mina virkprojekt. jag önskar jag kunde sticka, det verkar som att man kan sticka mer användbara grejer än vad man kan virka. Har aldrig hört talas om att folk virkar sockor t.ex. som tur är har jag både en mamma och en moster som gärna stickar, så än så länge slipper jag ge mig på det. :-)

2011-02-22 @ 22:05:18
URL: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0