Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fredag

Idag är det fredag. Äntligen helg. Det är på nåt sätt höjdpunkten på veckan. Då  är arbetsveckan slut och man har hela helgen framför sig. Fast för mig spelar det i och för sig inte så stor roll vilken veckodag det är, jag är ju ledig ändå, men för älsklingen är det jättehärligt att det är helg.
Vi träffades på stan när han hade slutat och hämtade ut lite kort som vi hade framkallat. Ingen av oss visste vad som fanns på korten och det visade sig vara en hel del bilder på M, bland annat från bb, och så lite från tiden i Ånäset. Medan jag väntade på K kom det en kille och ställde sig precis bredvid barnvagnen och rökte. Jag flyttade mig demonstrativt några steg och tyckte att det var väldigt respektlöst av honom. Ställa sig bredvid en barnvagn och röka.... Har i och för sig inte uppskattat det även om jag inte haft barnvagnen med mig.
Sen gick vi och handlade lite och köpte några filmer. K köpte Mirrors och The happening. Han ser på den förstnämnda just nu, men jag vågar inte. Jag vill gärna våga se mig i spegeln även i fortsättningen. Det räcker att jag hör alla hemskheter i bakgrunden.
Själv köpte jag Eragon och Willow. Willow var nog den första fantasyfilm jag såg, bortsett från Neverending Story. Tror den kom nåt år tidigare, men jag är inte helt säker. Eragon är väl inte direkt någon favoritfilm, men den är ganska bra ändå. Det var två filmer i en, så den kom liksom på köpet. Har sett Willow några gånger vid det här laget, men det ska ändå bli kul att se den igen. Den är så bra, och Madmartigan är min favorit i den. Han är ganska häftig.

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

fin ny design du har :) Jo en hel del utav mina är också borta, men som tur är så skrev jag alltid ner i massa kalendrar vilka biofilmer jag såg och när så det var bara att skriva ut på datorn :) kram

2010-02-05 @ 20:07:24
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Eragon tycker jag om =)

2010-02-05 @ 21:23:46
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra dag :)

2010-02-06 @ 00:00:35
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Carolina

TACL för svaret på min fråga :)

2010-02-06 @ 12:17:27
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0