Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kaaalllt!!

Hallå sommar, var är du?
Jag vill verkligen ha sommar nu. Jag är så less på all den här snön och kylan. I går när vi gick och la oss var det 30 minugrader! Idag är det "bara" 26 grader kallt, det snöar och det blåser väldigt mycket. Man fryser nästan bara man tittar ut genom fönstret. Jag är väldigt glad att jag är inomhus just nu. Det är en sån där dag när man borde sitta nerkrupen i soffan under en filt och dricka varmchoklad och se på tv. Men solen skymtar fram genom molnen i alla fall.
Jag vill att det ska bli vår snart (fast då kommer ju slasket också....) men det verkar väldigt långt borta just nu. Man får väl drömma om varmare tider istället. Låtsas att man är utomlands på nån fin sandstrand kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0