Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Melodifestivalen 2010

Då har årets Melodifestival dragit igång. Ja, vad ska man säga. Öppningsnumret var väl så där, och vad hade de på sig egentligen? Programledarna var väl också lite så där, tyckte det blev lite smålöjligt. Det skulle väl vara roligt, men jag tycker inte riktigt att det blev det.
låtarna var inte de bästa heller. Det är egentligen bara en låt som jag faktiskt kommer ihåg och det är den Linda Pritchard sjöng. Tycker den var bäst, även om halva klänningen saknades (vilket i och för sig inte har att göra med om låten är bra eller inte) och jag tror att den kommer spelas mycket ute på dansgolven framöver. Tycker det var synd att hon åkte ut och inte Pain of Salvation för deras låt var riktigt tråkig. Att Ola skulle gå till final var väl inte direkt oväntat, men han hade en ganska bra låt som blev bättre andra gången. Jessicas låt gillade jag också och jag hoppas att det går bra för henne i andra chansen. Fast det beror ju på vilka låtar mer som hamnar där.
Jag blev ganska negativ till den här omgången märker jag, men förhoppningsvis blir det bättre nästa gång.

Kommentarer
Postat av: ♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

sv; Nej verkligen inte! Man hinner ju börja gäspa innan dom ens börjat sjunga! Visst, fin låt, men absolut ingen schlager!

2010-02-06 @ 22:28:26
URL: http://lindapauline.se
Postat av: ida

Tack för tipset! Kanske blir att jag gör så med laxen i veckan som kommer, låter ju skitsmidigt!

2010-02-07 @ 19:55:22
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: Linda

Åh, tack!!! :D

2010-02-07 @ 20:36:59
URL: http://lindarunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0