Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nu ska det skrivas!

Syrran har köpt en ny dator så jag har fått ta över hennes gamla. Den är bara nåt år gammal så den här ju fortfarande bra. Det är egentligen bara en grej som jag inte gillar med den och det är att när man skriver i ett dokument så flyttar markören på sig. Man får se upp så att man inte plötsligt skriver mitt i en mening lite längre upp i dokumentet.
Men nu har jag i alla fall ingen ursäkt för att inte skriva. Nu kan jag sätta  mig och skriva även om K sitter vid datorn eftersom vi kommer ha varsin att använda. Och jag ska verkligen ta tag i skrivandet nu. Jag tjatar och tjatar om att jag ska göra det, och ändå så drar jag mig för det. Men nu ska det bli ändring på det. Jag ska få den där boken färdig och jag ska läsa igenom den en gång till sen. Eller så får syrran göra det åt mig för hon brukar hitta stavfel och sånt som jag missat eller kommer med idéer om nya sätt att formulera sig osv. Färdigt ska det bli i alla fall och skriva ska jag!


Kommentarer
Postat av: S

Det där med att markören flyttar på sig fick jag och M genomlida genom hela kandidatuppsatsen, hehe. Min dator har samma problem med andra ord. :) Jag undrar om det kan ha med moderkortet att göra ... Hoppas det fixar till sig för dig i alla fall, och lycka till med skrivandet! :)

2010-02-07 @ 17:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0