Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vad vill du beställa?

Hela dan idag har jag känt mig ungefär som "Hej, vad vill du beställa?". Jag har inte börjat jobba på en snabbmatsrestaurang. Jag tog en av K:s kortärmade skjortor när jag klädde mig idag och när jag tittade mig i spegeln var det så jag tänkte. K tyckte inte att det såg ut så, men det gjorde som sagt jag och syrran höll med när jag frågade henne senare under dagen. Kännes som jag gått omkring i en arbetsskjora hela dan fast det har jag ju inte. Den är en fin skjorta och jag passar ganska bra iden, men jag tror inte att jag kommer använda den så mycket mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är köpt så har ingen aning o:

2010-07-02 @ 23:10:13
URL: http://conler.se
Postat av: Lola

Sådär kan det kännas för mig med i vissa kläder, särskilt kavaj. Är så sällan jag har kavaj för jag ser så jäkla seriös ut i dem... och det är jag ju inte på riktigt!

2010-07-03 @ 00:09:32
Postat av: Patrik

haha kul känsla XD

2010-07-03 @ 19:00:01
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0