Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Det blev två stycken

Det var jättevarmt idag och jag hittade nästan inget att ha på mig. Jag måste verkligen hitta några snygga korta leggings eller nån snygg kjol så jag har nåt att visa mig i när det är så här varmt. Det blev mina korta vida byxor och ett linne som jag haft i evigheter. Jag måste köpa lite nya kläder överhuvudtaget.
Jag hittade i alla fall det jag ville ha på stan. Det blev två kepsar och jag hittade dem till och med utan att gå på barnavdelningen. Nu kan jag bli den där keps-tjejen igen som jag alltid är på somrarna. Köpte även lite mer garn så att jag kan göra färdigt filten och så lämnade jag in en filmrulle som jag ska hämta ut på fredag. Som vanligt har jag knappt nån aning om vad som finns på rullen. Skulle ha köpt hårfärg också men det kom jag inte ihåg förrän vi kom hem. Men jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska färga den här gången. Nu har jag lila framvid luggen och lite på sidorna och resten är svart. Eller, det är faktiskt inte så lila längre. Vet inte om jag ska färga det rött, eller rött/svart som jag haft förut, eller om det ska få bli helsvart igen. Får ta och fundera lite på det. 
Digitalkameran har återgått i tjänst. Åtminstoen tillfälligt, vi får väl se hur länge det håller i sig.


Kepsarna som faktiskt är alldeles lagom åt mig :)




Och så jag då, som som vanligt ser lite småtråkig
ut. Träna måste jag börja göra också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0