Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ord är bara ord

Jag letar fortfarande efter de där orden som betyder mer än alla andra. De som förklarar bättre än alla andra hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig. De finns fortfarande precis utom räckhåll, precis för långt bort för att formuleras. Jag vet att de finns där nånstans, men jag kan inte greppa dem och göra dem till mina, till våra. Att säga "Jag älskar dig" får räcka, även om det egentligen inte gör det. "Jag älskar dig" får bära hela betydelsen av allt du ger mig, gör för mig och betyder för mig. Men det är egentligen inte det vi säger som är det viktiga, det är vad vi gör. Ord är ändå bara ord.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack, visst är de :-)

2010-06-22 @ 17:44:02
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/
Postat av: M A L I N H E

SVAR. tackar! :)

2010-06-22 @ 21:51:40
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0