Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Grattis Mormor!

Idag fyller mormor år och istället för att ge ett vanligt grattis-kort har jag gjort ett grattis-album år hene. Det blev ganska pyssligt och färgerna/papperna som jag jobbade med tog slut på slutet men det löste sig ganksa bra ändå. Jag lyckades hålla mig till samma tema hela vägen och är riktigt nöjd. Jag hoppas att mormor kommer tycka om det.
(Som vanligt lite halvdåliga bilder. Jag skyller fortfatande på kameran, men fotografen är väl inte den bästa heller)









(Tyvärr syns det inte så bra,men det är ett rosa papper under
"Födelse" och sen under det ett ljusare rosa papper)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Superfint! Tror din mormor kommer att bli överlycklig!

2010-03-03 @ 10:30:03
URL: http://photoshopbilder.blogspot.com/
Postat av: Lola

90 år, det är inte dåligt det! Jättesnyggt och ovanligt födelsedagskort.

2010-03-03 @ 19:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0