Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tatueringstankar

Jag har äntligen bestämt mig för vilket motiv jag vill ha och var jag vill ha det. Men däremot har jag fortfarande inte bestämt mig för om jag verkligen vågar. Jag tror det. Men då ska jag ju hitta nån att tatuera mig hos också. Jag vet att finns en här i stan, men har ingen aning om han är bra. Och så finns det ju i Umeå. Kanske skulle passa på nån gång när vi åker norröver och hälsar på C. Hon bor ju granne med en tatueringstudio.
Det kostar ju en del pengar också. Vill inte ha nåt stort motiv, men det kan ju bli ganska dyrt i alla fall. Ja, ja, det är ju inte så att jag måste ha bestämt mig till imorgon direkt. Får se om jag känner mig lika säker i fortsättningen också och var jag bestämmer mig för att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0