Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Simpsons... typ

Jag drömde en dröm tidigt i morse som var som ett halloween-avsnitt av The Simpsons.
Homer hade varit otrogen med en kvinna som visade sig vara en utomjording. Det blev en monsterbebis som påminde om de där utomjordingarna i Chicken Little, men den var mycket fulare och myckte elakare. Den första den dödade och halverst åt upp var Homer. Sen gav den sig på resten av Springfield. De låg halvätna coh nästintill mumifierade kroppar överallt. De enda som klarade sig var Lisa, Bart och Ned Flanders som tillsammans lyckades stopa utomjordingen och ta död på den. Sen vaknade jag så jag vet inte hur det gick med alla andra.
När jag berättade om drömmen för K sa han nåt om att jag inte behöver se på tv, jag har så bra fantasi ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0