Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tio åring svårt biten av hund

En tio årig tjej blev svårt biten av en attackerande hund och ägaren gör inget för att försöka förhindra det eller stoppa hunden. Enligt artikeln så svor ägaren åt sin hund som vägrade lyda, men gjorde inget mer. Sen smiter hon dessutom från platsen utan att ta reda på hur det gått för flickan. Hur man kan vara så ansvarslös, så kall, går över mitt förstånd. Det ver ju bara tur att det var armen som flickan blev biten i och inte halsen eller ansiktet.  Såret vat 5x7 cm och gick enda ner till benet, så det var ju inget litet sår. Det hade ju kunnat gå riktigt illa.
Jag hoppas verkligen att de får tag i kvinnan som ägde hunden. Hon hade haft den lös på ett område där man inte fick ha lösa hundar och en munkorg som hon hade tagit på i efterhand. Som om det gjorde saken bättre... 
Jag blir så arg när jag hör om sånt här.
Läs artikeln här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0