Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 årsgräns på lotter

Jag var på Coop idag för att hämta nya Trisslotter. Jag vann ju så mycket som 25 x 2 på den jag köpte tidigare i veckan. När jag lämnade fram lotten och sa att jag ville ha två ny frågade han efter leg. Men jag hade inte med mig det och eftersom det är 18 årsgräns på lotter nu måste de kolla så att man ör över 18. Jag kunde alltså inte hämta ut några nya lotter. Jag iddes inte diskutera med honom och säga att jag faktiskt är 27. Jag ser ju tydligen ut att vara 4-6 år ungre än vad jag är men ändå. Jag bad min skäggiga sambo som är lika gammal som jag att hämta ut lotterna istället, och han behövde inte visa leg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0