Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En dålig säsong

Tittar lite på Idol ikväll. Jag har bara sett lite grann av den här säsongen, men det känns inte som att jag missat nåt. Jag tycker inte att det är nån som egentligen är bra den här säsongen. Visst finns det nån som är lite bättre, men det är ingen som är så där jättebra. Ingen som jag vill se i final och tycker ska vinna. Vilket jag tycker är lite tråkigt. (Fast det kan ju bero på att jag kollat så lite) Jag har ju sagt många gånger att programmet börjar ha gjort sitt och nu känner jag ännu mer så. Den här säsongen är inte alls lika bra som de tidigare.


Kommentarer
Postat av: Viktoria♥

vad skön att höra :) jodå jag mår jätte bra idag :) vad hittar du på nu då?



ååh tack så mycket :) du kommer få en länkning som tack när tävlingen är avaslutad :)

2010-11-12 @ 21:50:40
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0