Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kallt

Jag har inte kollat temperaturen så mycket de senaste dagarna, men jag vet att det har varit kallt. Igår var det mellan 15-18 minusgrader. Imorse var det 20 minus när jag klev upp, nu är det "bara" 18.
Det har blivit några kyliga promenader till förskolan de senaste dagarna men jag tror att M har haft det ganska bra ändå. Hon är så välklädd och ombonad i sin vagn så jag tror inte att hon fryser. När vi kom till förskolan idag var det bara 14 grader där. Det tar 15-20 minuter att gå dit och det skiljer 7 grader.
Jag vill ha lite varmare nu. Inte plusgrader för då blir det bara blött och slaskigt, men sisådär 3-10 minus känns ganska lagom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0