Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En fot och mycket tejp

Har varit hos en sjukgymnast på morgonen så nu vet jag varför jag har ont i fötterna. Det är en inflammation som gör att jag får så ont när jag går. Nu har jag en massa tejp runt min vänsterfot för att hålla den stabil och för att jag inte ska belasta området som gör ont. Ska ha så i en vecka nu innan jag ska dit igen och tejpa om dem. Jag tror jag skulle ha så fyra veckor totalt. Och så måste jag tänka lite extra när jag väljer skor sen så att jag får skor som passar till mina fötter. Det känns lite konstigt med tejpen men jag kommer vänja mig och sen kommer det nog inte kännas så mycket. Det bästa är att jag inte har lika ont i foten nu i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu har jag lagt till dig så nu kan du lgga till mig då :)

2010-09-28 @ 11:28:01
URL: http://modebypalmqvist.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

hehe okej :)

2010-09-28 @ 12:08:53
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Lola

Vad skönt att du fått reda på vad det var! Nu kan det nog bara bli bättre.

2010-09-28 @ 18:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0