Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Härligt väder

Det är så härligt väder idag. Solen skiner och det finns lite värme i luften. Ännu en sån där dag då man skulle vilja vara ute hela tiden. Jag kanske sätter mig på balkongen en stund sen. Helst hade jag velat sitta ute och fika nånstans, men vi är mer eller mindre sjuka allihop så det blir inte. Får ta det nån dag sen istället.
Det snöade ju för nån dag sen och jag trodde att det skulle bli en masa slaks av det men det blev det inte. Det är bar mark igen och ingen snö alls på gångvägarna.  Men det kan ju komma snö fortfarande.... Gräset har i alla fall börjat komma fram och det är trevligt. Det ser inte så fint ut just nu men det blir ju grönare och grönare.


Kommentarer
Postat av: Elin gabriella - Mops & Chihuahua

Vilken fin bild :) Hoppas du har njutit av solen idag! Ha en underbar kväll :) Kramkram

2011-04-10 @ 18:44:03
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0