Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Déjà vu

De senaste veckorna har jag haft en återommande känsla av déjà vu Den där känslan av att jag har sagt/gjort/skrivit/läst det här förut. Det händer ju lite då och då, men inte lika ofta som nu och det är faktiskt ganksa jobbigt. Känner mig nästan lite förvirrad och som om jag inte riktigt har koll på vad jag gjort eller gör. Jag har säkert kommenterat samma blogginlägg två gånger och skrivit samma sak båda gångerna. Det skulle i alla fall inte förvåna mig, med tanke på hur stark den där känslan är. Samtidigt kan jag ju inte låta bli att undra om mitt minne är väldigt dåligt eftersom det är så mycket som det känns som jag gjort förut.. Jag hoppas att jag blir av med känslan snart i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - I väntan på liten

Svar: Ja dom är fina, jag har redan 3 st :D

2011-02-25 @ 12:19:31
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0