Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Andra chansen och utgång

Igår fyllde min mormog år så vi var och åt lunch med dem och våra kusiner som vi brujar. Det var väldigt trevligt och jättekul att de fick se M igen. Hon är ju mycket större och mycket livligare än sist de såg henne. Maten var också väldigt god.
PÅ kvällen träffades jag N och M hemmea hos N och såg Andra chansen och det var första gången jag såg ett helt program av årets Melodifestival. jag har bara sett nån snutt tidigare. En del låtar gillade jag inte ellas, men några av dem som man faktiskt tyckte var helt okej åkte ju ut. Men jag tycker i alla fall att det var kul att The Moniker gick vidare till finalen. Jag hoppas det går rba för honom däe för jag tror att det skulle kunna gå bra för den låten i Eurovison.
När det var slut gick ut på O'Learys. Det var inte så mycket folk när vi kom dit men det blev fler och ler efter ett tag. Vi kände oss ganska gamla när vi såg vilka som var där. För nästan alla var mellan 18-20. Vi var alltså 8-10 år äldre än dem. Det var några som var äldre än oss, de var i 40-års åldern nånting. Vi lessnade efter ett tag eftersom alla var så unga, och det var så tydligt att de var så unga så vi gick hem. Men vi hade ändå trevligt och lyssnade på en äldigt duktig trubadur som var där. Det måste vara ganska nytt med trubadurer där. Jag har då inte sett nån där förut. Fast det är ju drygt 2 år sen jag var ut så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0