Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bokat tid för klippning

Ringde nyss för att boka tid för klippning och fick en tid redan imorgon. Det är bra, men jag har egentligen ingen aning om hur jag vill klippa mig. Jag har inte ritkigt bestämt mig för om jag bara ska klippa lugg och topparna eller om jag ska klippa en frisyr. Mitt hår har inte varit så här långt på många år, men samtidigt börjar dte vara dags för en förändring igen. Så det lutar nog lite åt att klippa frisyr ändå. Jag har ju till imorgon att bestämma mig. Jag ska ta och titta runt lite och se om jag hittar nån spännande frisyr så får vi se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: cajsa

vilken gullig blogg du har!

kika gärna in på min blogg och hjälp mig att bestäma mig om vilken färg jag ska köpa! :)

2011-03-29 @ 13:34:59
URL: http://cajsaahuutonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0