Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hur kan man göra så?!

Jag är så upprörd just nu så jag vet inte vad jag ska säga.... Läste just en av mina favoritbloggar och hittade en artikel om en man som satte fast sin kopplade hund i bilens dragkrok och körde iväg med hunden släpandes efter. Hur kan man göra så?! Hunden har nästan inga trampdynor kvar... Stackars hund!  Hunden har vanvårdats länge och nu får den vara med om det här också. Jag tycker så synd om den så jag vill nästan gråta.
Har själv sett nåt liknande vid två tillfällen. En gång var det en som rastade sin hund genom att låta den springa kopplad bredvid bilen på en starkt trafikerad väg. En annan gång var det en man som lät sin kopplade hund springa bredvid bilen på en lerväg, utan frafik men ändå. hur kan man göra så? Hur är man funtad när man behandlar en hund på det här sättet??!




Här kan du läsa artikel


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: nä eller hur, såå dåligt!!!

va gör du ikväll då? :D

hihi..

2011-03-04 @ 20:09:04
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sånt blir man så pissed off på!!! :(



Ja, barn är härliga! Jag minns när jag var 7 eller så och en flicka hälsa på sin gammel farmor där vi bodde och hon bodde i västra götaland, vi tyckte båda det var häftigt vi förstod varandra fast vi bodde i olika länder :)

2011-03-04 @ 23:00:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0