Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lägenhetsvisning

Jag är redan less p att vara förkyld. näsan rinner hela tiden och jag ärhelt knäckt, Men än så länge slipper jag både hostan och halsont och det är ju alltid något.
Jag och M gick på lägenhetsvisning idag i sällskap av svärmor. Vi tittade på en jättefin trea som ligger på samma gata som vi bor på nu så det blir ju inte alls långt att flytta om vi får den. Det är 8 stycken som ska tacka nej innan vi står på tur, men man vet j aldrig. Vi var bara några stycken som tittade på den och förhoppningsvis vill inte de andra ha den lika mycket som vi. Det var jättefint i köket med nya fräscha skåpluckor och fina tapeter. Det lilla sovrummet var i perfekt storlek för M och det var fina tapeter där också. Det var överlag en luftig och fräsch lägenhet. Och så blir det som sagt inte så långt att flytta och det är ju bra. Men det har aldrig varit så lätt att flytta som när jag flyttade från min första lägenhet till den andra, för då gick man bara nerför trappen till våningen under.
Vi vet inte riktgt hur vi ska göra. Lägenheten är som sagt jättefin och vi vill ha den, men samtidigt vill vi vänta lite och se om det blir något ledigt i längan vi bor i nu. För här har vi utsikt mot grönområdet och det är nästan ingen insyn. Det är ju ingen brådska att flytta, vi måte ju inte göra det nu. Men samtidigt skulle det vara väldigt härligt med en större lägenhet, gärna så fort som möjligt. Och får vi den där lägenheten kan vi flytta in på en gång. Vi får fundera ordetligt de närmsta dagarna, på fredag ska vi ha sagt ja eller nej.

Kommentarer
Postat av: viktoria - marks största blogg!

eller hur :) den finns på cocoo.se om du vill titta mer :)

2011-03-02 @ 20:47:17
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0