Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nej, jag gråter inte

Det blåser ordentligt idag och det är riktigt kyliga vindar som kommer emellanåt. Vissa stundet är det nästan vindstilla och d är det jättehärligt, men när det blåser då är det ganska kallt. Och det blåset så mycket att ögonen tåras. Jag är ju redan snorig på grund av förkylningen och så rinner tårarna så det ser ut som att jag gråter på min promenad. Snörvlar och och torkar tårarna och hoppas att ingen tror att jag går där och är jätteledsen. För det är jag ju inte. Det är blåsten som gör att det ser ut så.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gråter med alltid av blåsten! :)

2011-03-03 @ 19:04:41
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0