Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sista veckan med tejp

Igår var jag och tejpade foten för sista gången. Det är fjärde veckan med tejp och det ska bli skönt att slippa den när veckan är slut. Då kommer min fot att vara fri igen. Jag har i och för sig inte känt av tejpen så mycket, det känns mest när den är nytejpad och visst har det kliat lite, men annars har det gått väldigt bra. Men jag längtar ändå lite efter att få slippa tejpen. På söndag ska den bort och då blir det att smörja in den ordentligt med nån fuktgivande kräm. Och så måste jag köpa sulor. Det känns i alla fall bättre i foten efter de här veckorna och jag hoppas att det fortsätter bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Lola

Vad bra ändå att det löser sig med foten!

2010-10-19 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0